X5gon pomeni enostavno implementacijo prosto dostopnih inovativnih tehnoloških elementov, ki bodo združili trenutno raztresene prosto dostopne izobraževalne vire ali Open Educational Resources (OER), ki so na voljo v različnih modalitetah po Evropi in po svetu.
X5gon bo združeval razumevanje vsebin, modeliranje uporabnikov in zagotavljanje kakovosti ter orodja za povečanje ustvarjanja homogene mreže spletnih mest (OER) ter uporabnikom (učiteljem, učencem) omogočil skupno učenje. X5gon bo uvedel odprte tehnologije za priporočila, učne analitike in storitve personalizacije, ki bodo delovale na različnih lokacijah OER, neodvisnih od jezikov, modalitet, znanstvenih domen in kulturnih kontekstov.
Razvila bo storitve za zbliževanje medijev OER, ki vključuje celotne tečaje, gradiva tečaja, modulov, učbenikov, pretočnih videoposnetkov, testov, programske opreme, sorodnih dogodkov in drugih orodij, materialov ali tehnik, ki se uporabljajo za podporo dostopa do znanja.
Rešitve, ki bodo ponujene spletnim mestom OER bodo iz petih področij:
- Med-modalni: tehnologije za razumevanje multimodalnih vsebin;
- Med-spletni: tehnologije za pregledno spremljanje in analiziranje uporabnikov na različnih lokacijah;
- Med-domena: tehnologije za analitiko vsebin med domenami;
- Med-jezikovno: tehnologije za priporočila za večjezične vsebine;
- Medkulturne: tehnologije za osebno medkulturno učenje.
X5gon je analitična platforma z odprtimi storitvami, API-ji in skriptami, ki so podprti s tehničnim projektom, ki omogoča AI in konvergira medijske vsebine razpršenih OER učencem in uporabnikom v eno podatkovno usmerjeno učno okolje.
Projekt bo zbral in indeksiral vire OER, sledil podatkom uporabnikov in njihovem napredku in ga uporabil za vodenje analitik, ki ga vodi najsodobnejše strojno učenje, ki lahko izboljša priporočila z boljšim razumevanjem uporabnikov, njihovega napredka in ciljev. Poleg tega bo X5gon izvajal inovativne modele in metode za ocenjevanje in zagotavljanje kakovosti OER, vključno z zaupnimi mrežami med učitelji za ustvarjanje in izmenjavo OER, avtomatsko preverjanje vsebine in uporabniško izkušnjo.
Projekt bo vodil serijo pilotnih študij primerov, ki omogočajo merjenje širših ciljev zagotavljanja koristne in prijetne izobraževalne izkušnje učencem na različnih področjih, na različnih ravneh in iz različnih kultur. Načrtovana sta dva scenarija izkoriščanja: (i) brezplačna uporaba storitev za OER, (ii) komercialno izkoriščanje multimodalne, podatkovne, analitične platforme v realnem času.
Partnerji:
- University College London
- Institut Jozef Stefan
- Knowledge 4 All Foundation
- Universitat Politecnica de Valencia
- Université de Nantes
- Universitaet Osnabrueck
- Slovenian Post
- Ministry of Education of Slovenia